Demostració de Jocs

Data de la notícia: 04-02-2019

Demostració de videojocs del curs 2017/18 per estudiants de 4rt curs del Grau en Enginyeria Multimèdia

Dimecres que ve 6 de Febrer de 2019 i dins de les activitats del Mes Cultural de la EPS (Febrer 2019) tindrà lloc una Demostració dels videojocs (pels seus propis autors) realitzats en l'assignatura Fonaments dels videojocs de 3er curs del Grau en Enginyeria Multimèdia en el curs 2017/18.

La Demo tindrà lloc en el Saló d'Actes de la EPS I a partir de les 11:00 h. i comptarem amb la presència del grup Wasted Horchata, guanyadors del concurs internacional de videojocs Brains Eden 18 en la categoria de jocs per a mòbils, els quals donaran una xarrada explicant la seua experiència en aquest esdeveniment i també sobre el projecte ABP que van realitzar en el curs anterior.

L'acte es retransmetrà en directe a través del servei de videostreaming de la UA.

Esperem la vostra assistència.
Una salutació.