Invitació a la roda de premsa 'Estudi sobre la situació de les dones en l'Enginyeria Universitària', el dimarts 5 de febrer a les 11:00 hores.

Data de la notícia: 31-01-2019

Per part de l'Institut de la Dona ens van a publicar tant en paper com en la web de l'institut, l'estudi de recerca que hem realitzat sobre 'La situació de la dona en l'enginyeria universitària'.

Vull també indicar-vos que la Universitat d'Alacant ha vist el nostre projecte molt interessant per a ser difós a la ciutadania. És per açò que dimarts que ve 5 de febrer a les 11 hores en la Sala Multimèdia de l'edifici de Rectorat, es realitzarà una roda de premsa de presentació de l'informe a la qual esteu convidats/des.

A aquesta roda de premsa, assistirà també la Sotsdirectora de l'Institut de la Dona que ens va adjudicar el projecte, així com representants de la UA.