XI Concurs de Curtmetratges, obres audiovisuals, subtitulació i doblatge

Data de la notícia: 25-01-2019

Logo Grande

L'Escola Politècnica Superior al costat de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, la Facultat de Filosofia i Lletres, la Facultat d'Educació i el Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües convoquen el XI Concurs de curtmetratges, obres audiovisuals, subtitulació i doblatge. El termini de presentació d'obres conclou el 31 de març de 2019.

L'Escola Politècnica Superior,  la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, la Facultat de Filosofia i Lletres, la Facultat d'Educació i el Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües convoquen el XI Concurs de curtmetratges, obres audiovisuals, subtitulació i doblatge.

El termini de presentació d'obres conclou el 31 de març de 2019.

Premis:

1.- Premi al Millor Curtmetratge, dotat amb 500 €
2.- Premi al Millor Videoclip, dotat amb 250 €
3.- Premi al Millor Espot Publicitari, dotat amb 250 €
4.- Premi a la Millor Videocreació, dotat amb 250 €
5.- Premi al Millor Vídeo Educatiu, dotat amb 250 €
6.- Premi al Millor Doblatge, dotat amb 500 €
7.- Premi a la Millor Subtitulació, dotat amb 300 €

Pot concórrer alumnat del curs 2018-2019 de la Universitat d'Alacant, tant de grau com de postgrau o de títols propis, sempre que no haja sigut premiat en edicions anteriors. En el cas d'equips participants, farà falta que l'autor i els responsables de l'obra siguen estudiants de la UA en el curs acadèmic 2018-2019.

Les condicions tècniques dels curtmetratges són que la producció ha de tenir una durada màxima de 15 minuts, incloent els crèdits, i han de ser en format vídeo digital. Es permet qualsevol dispositiu digital per a fer l'enregistrament: videocàmera, càmera fotogràfica o mòbil amb càmera. Els treballs han de ser en valencià, amb guions originals i inèdits.

Us anime a participar en el concurs. Podeu consultar les bases oficials en:

Si els estudiants tenen interès en demanar revisió de guions, textos de crèdits o fins i tot assessorament en els diàlegs, poden dirigir-se al següent correu: concursos.cultura@ua.es.