Jornada de difusió de pràctiques en empresa 01-FEBRER-2019

Data de la notícia: 25-01-2019

Jornada de difusió de pràctiques en empresa. Saló d'actes de la EPS IV. Divendres, 1 de febrer de 2019, 10h

L'Escola Politècnica Superior, amb l'objectiu de facilitar a l'alumnat l'elecció de l'empresa durant el seu període de pràctiques, organitza una jornada de presentació de pràctiques per part de les empreses que han presentat ofertes en aquesta Escola. D'aquesta manera, les empreses poden donar-se a conèixer personalment abans que els alumnes realitzen l'elecció de l'empresa i respondre als dubtes que aquests els plantegen.

L'acte tindrà lloc el divendres, dia 1 de febrer, començant a les 10:00h en el Saló d'Actes de la Politècnica IVConstarà de presentacions curtes per part de les empreses més un torn obert de preguntes per part de l'alumnat.

Encara que la presentació va fonamentalment dirigida a estudiants que estan matriculats en les assignatures de pràctiques en empresa, també pot ser d'interès per a l'alumnat que té interès a realitzar pràctiques en un futur.

Les titulacions a les quals va dirigida la jornada són les tecnològiques de la EPS.

Sotsdirecció de pràctiques en empresa de la **EPS.