I Trobada de Programació i Robòtica en Educació Infantil i Primària

Data de la notícia: 16-01-2019

Logo Grande

El dijous 24 de gener a les 18:00h, en el Saló d'Actes de l'EPS IV, se celebrarà aquesta primera trobada que té com a objectiu posar en contacte a tots aquells docents d'educació infantil i primària que estiguen interessats en l'ús de la programació i la robòtica en les aules, amb l'objectiu de compartir idees i experiències. L'accés a l'esdeveniment és gratuït.

L'objectiu d'aquesta primera trobada és posar en contacte a tots aquells docents d'educació infantil i primària que estiguen interessats en l'ús de la programació i la robòtica en les aules, amb l'objectiu de compartir idees i experiències.

La trobada començarà amb unes breus ponències per part de tres professors d'infantil i primària que comentaran les seues experiències personals amb l'ús de la programació i la robòtica en l'aula en diferents assignatures:

• Macu Caruana, del CEIP José Ramón García Antón de Sant Vicent del Raspeig
  • Chema Cuesta, del CEIP Mediterráneo d'Alacant
  • Juan Carlos Galiana, del CEIP Gabriel Miró d'Alacant

Posteriorment se celebrarà una taula redona on el públic podrà particpar, amb el tema central del paper que té en l'actualitat i que pot arribar a jugar la robòtica i la programació en el currículum d'infantil i primària, com un mitjà per a l'adquisició de competències de tota índole, no solament de tipus tecnològic.

Finalment, es conclourà la trobada exposant algunes de les tecnologies que els ponents han utilitzat en les seues aules, perquè els assistents puguen informar-se més detalladament sobre el seu ús.

L'esdeveniment tindrà lloc el dijous 24 de gener, de 18:00 a 19:30, en el Saló d'Actes de l'edifici EPS IV de la Universitat d'Alacant. En aquest enllaç es pot vore la situació exacta de la sala: https://www.sigua.ua.es/index.html?id=0039PB005%3f

L'assistència és gratuïta, però es prega als assistents que prèviament s'inscriguen a l'esdeveniment a través d'Eventbrite: https://www.eventbrite.es/e/entradas-i-encuentro-de-programacion-y-robotica-en-educacion-infantil-y-primaria-54831525569