Seminari i cursos impartits pel professor Ignacio **Grossmann

Data de la notícia: 11-01-2019

Logo Grande

Amb motiu de la seua investidura com a Doctor Honoris causa, el professor Ignacio **Grosmmann (**Carnegie **Mellon **University, EUA) realitzarà una estada de recerca en el departament d'Enginyeria Química, on oferirà el seminari i els cursos següents:

- Seminari "Tendències en l'educació d'Enginyeria Química"
Dimarts 22 de gener de 2019 a les 11:00 (Sala de juntes de la Facultat Ciències).

- Curs intensiu de **Mixed-*integer **and **Disjunctive **Programming (programació mixta-sencera i **disyuntiva)
Dimarts 15 de gener de 2019 de 10:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00

- Curs intensiu de **Mixed-*integer **for **Planning **and **Scheduling (programació mixta-sencera en planificació i programació)
**Miécoles 16 i dijous 17 de gener de 2019 de 16:00 a 19:00