Certamen Arquimedes

Data de la notícia: 09-01-2019

El Certamen Arquimedes, del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, porta premiant anualment des de 2002 els millors projectes de recerca duts a terme per l'alumnat de grau i màster de les universitats espanyoles. Fins avui han sigut premiats prop de 300 projectes i de 430 investigadors. Al voltant del 50 % dels estudiants premiats duen a terme posteriorment amb èxit una tesi doctoral, la qual cosa dóna la idea de l'eficàcia d'aquest certamen a l'hora de despertar vocacions científiques entre l'alumnat universitari.

Els convidem al fet que lligen i al fet que difonguen entre la comunitat universitària l'informe d'impacte que hem elaborat des de la nostra Sotsdirecció General, en el qual s'inclou un històric dels premis obtinguts per cada universitat, així com el llistat complet dels premis concedits en l'última edició. L'informe es troba disponible des d'aquest enllaç directe, al que es pot accedir també des de la pàgina web del Certamen Arquimedes.