Conferència el divendres 11/01/2019 al voltant de: 'El treball del tècnic de PRL: Auditories, serveis de prevenció, ...'

Data de la notícia: 18-12-2018

El divendres 11/1/2019, de 16 a 21 h, es realitzarà una conferència al voltant de 'El treball del tècnic de PRL: Auditories, serveis de prevenció, ...' per a conèixer com realitza el seu treball el tècnic prevenció de riscos laborals en aqueixos diferents àmbits així com un exemple de sistema de gestió de la PRL.

CONFERÈNCIA:
EL TREBALL DEL TÈCNIC DE PRL:
AUDITORIES,
SERVEIS DE PREVENCIÓ, …

Vols conèixer com ampliar les teues eixides professionals?
Sí? Llavors, no dubtes a assistir a aquesta conferència  i conèixer algunes de les eixides a partir
del Màster en Prevenció de Riscos Laborals com a Tècnic de prevenció de riscos laborals en un Servei de Prevenció o un altre tipus d'empreses, així com conèixer què és una Auditoria i quin és el treball d'un Auditor.

Ponents:
  • José Manuel Ros Gilabert
  • Ramón Pérez Merlos
  • Jorge Satorre Martínez
  • María del Rosario Pacheco Mateo
Moderadora: Lucía Blanco Bartolomé

Data: Divendres 11 de gener de 2019  -  Horari: 16:00 a 21:00
Lloc: Saló d'Actes – Edifici Politècnica IV

Assistència gratuïta prèvia inscripció escrivint a lucia.blanco@ua.es e indicant titulació de procedència i si s'està estudiant actualment o ja està finalitzada.

Conferència &*quot;El treball del tÃ??*cnico de *PRL: AuditorÃ??as, serveis de *prevenciÃ??n, ...&*quot;