Premis de ciberseguretat 'Secur`IT Cup'

Data de la notícia: 14-12-2018

La multinacional de ciberseguretat  Kaspersky Lab convoca la primera edició espanyola dels premis de ciberseguretat “Secur'IT Cup” que reconeix el treball de joves investigadors i estudiants en temes relacionats amb la ciberdefensa i la ciberseguretat. En aquesta primera edició solament participen la Universitat d'Alacant i la Universitat Politècnica de Madrid.

Els participants en aquesta primera edició han d'haver finalitzat els seus estudis de Màster Oficial i tenir presentat el seu treball de finalització de màster durant l'any acadèmic 2018/19. Els projectes seran analitzats per una comissió d'avaluació que determinarà els premis sobre la base de criteris com la innovació/originalitat del concepte, la seua escalabilidad, viabilitat tècnica i  prova de concepte entre uns altres.

El termini per a presentar candidatures per als premis romandrà obert fins al  31  de març de 2019 (inclusivament). Una vegada registrada la candidatura, els participants tindran de termini fins al 30 de setembre de 2019 (inclusivament) per a enviar el treball final de màster. La resolució  final es farà pública al llarg del mes de Novembre de 2019.

Dates importants:

-          Registre de les candidatures: 10 de desembre de 2018 a 31 de març de 2019

-          Lliura treball final de Màster: fins al 30 de setembre 2019

-          Resolució: Novembre 2019

Premis:

-          Import total del Màster (màxim 3.200 euros)

-          Invitació a visitar Kaspersky Virlab a Moscou amb despeses de viatge i allotjament totalment pagat per al guanyador

Per a conèixer totes les bases del concurs i obtenir més informació, consultar la web dels premis: