Tres titulades de la UA, guanyadores en els 'Premis Futur de les Telecomunicacions'

Data de la notícia: 12-12-2018

Tres titulades de la EPS copen els 'Premis Futur de les Telecomunicacions'

Ana Martínez López, Margarita Martínez Coves i María Alfaro Contreras, egressades del Grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, han resultat premiades pel Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació, amb un primer, segon i tercer lloc, respectivament, dels “Premis Futur de les Telecomunicacions” de 2018, copant els premis en l'esment específic de So i Imatge.

Els “Premis Futur de les Telecomunicacions” van dirigits als millors Treballs Fi de Grau realitzats per Graduats en Enginyeria de Telecomunicació a Espanya. Tal com s'explicita en les bases, l'objectiu és “Premiar entre els recents titulats/as la qualitat dels seus projectes classificats en cadascuna dels esments específics del seu Grau i promocionar la creativitat, innovació, sostenibilitat, tecnologia i comercialització com a elements imprescindibles dels projectes del futur de les telecomunicacions”.

El lliurament dels premis es realitzarà el pròxim 19 de desembre a Madrid.

¡Enhorabona a les premiades!