XII Programa de Beques BritishSpanish Society - Data limite 15 febrer 2019

Data de la notícia: 10-12-2018

Obert el termini de sol·licitud per a sis beques de 5.000 GBP, amb l'objectiu de recolzar projectes de postgrau en curs i aquells recentment admesos, les beques s'atorgaran a projectes en qualsevol disciplina i tema.
Data limite de sol·licitud de beques: 15 febrer 2019

Els agrairíem la difusió d'aquesta oportunitat entre els seus estudiants de postgrau, incloent la informació en els documents adjunts i en els enllaços recomanats a continuació.

L'objectiu de la nostra ajuda del programa de beques és crear i estimular els enllaços individuals i institucionals entre el Regne Unit i Espanya. D'acord amb aquests objectius, s'acceptaran les sol·licituds de tots els candidats de nacionalitat britànica o espanyola.
Les bases completes estan disponibles en britishspanishsociety.org, incloent els següents enllaços recomanats: