La UA en el rànquing THE: Nou reconeixement en Computer Sciences i millora la posició en Engineering & Technology

Data de la notícia: 30-11-2018

La Universitat d'Alacant apareix per primera vegada en la disciplina 'Computer Sciences' en la posició 501-600 i millora situant-se en la forqueta 301-400, en les disciplines vinculades a 'Engineering & Technology' (electrical, mechanical, civil, chemical and general engineering subjects).

De nou, un any més, els estudis que s'imparteixen en l'Escola Politècnica Superior obtenen un merescut reconeixement internacional. La Universitat d'Alacant apareixerà entre les millors del món segons el rànquing TIMES Higher Education (THE), en dos camps del coneixement que s'imparteixen en la EPS: Computer Science, que per primera vegada apareix en aquesta disciplina, i Engineering & Technology, amb una millora de 100 llocs pel que fa a l'any passat.

Computer Science: Per primera vegada representats en la forqueta 501-600 del món.
Engineering & Technology: Millorem de la posició 401-500, a la forqueta 301-400 del món.