Trobada Alacant 2018: Smart Alacant

Data de la notícia: 26-11-2018

L'objecte de la Trobada és donar a conèixer les possibilitats professionals que ofereix la intel·ligència artificial, les millores i avantatges que implica la seua aplicació a les empreses i per tant l'efecte de l'IA en el desenvolupament i creixement de la província, estat de l'art i futur inmediat.

En l'esdeveniment s'exposarà com desenvolupar la carrera professional d'un enginyer en aquest camp de coneixement, quines són les aplicacions empresarials d'IA més demandades i casos d'èxit d'empreses del Parc Empresarial AVIT  especialitzades en solucions IA.

Tota la informació en: