Desdejuni Tecnològic **PowerBI - **Inycom

Data de la notícia: 21-11-2018

**Inycom et convida el 29 de novembre a un desdejuni tecnològic en el **ULAB d'Alacant, en el qual podràs conèixer com traure benefici de les teues dades aprofitant les capacitats de **PowerBI

Descobreix tot el que PowerBI et pot oferir

Inycom et convida el 29 de novembre, de 9:30h a 11:00h, a un desdejuni tecnològic en el ULAB d'Alacant, en el qual podràs conèixer com traure benefici de les teues dades aprofitant les capacitats de PowerBI, l'eina de Microsoft que està democratitzant l'anàlisi de dades en les empreses per les seues prestacions i facilitat d'ús.

A més, et presentarem en primícia el “Centre d'Excel·lència TIC d'Alacant” de Inycom, especialitzat en Analytics i Processos, en el qual es desenvolupen projectes per a tota Espanya amb les tecnologies més capdavanteres.

Edifici ULAB
Plaza San Cristóbal nº, 14, 03002 Alacant

¡No et quedes sense lloc i reserva la teua plaça ara! Registra't ací