¿T'agradaria participar en un projecte tecnològic amb impacte social?

Data de la notícia: 19-11-2018

Logo Grande

Col·labora amb [artefactes] i participa en la creació de productes tecnològics de suport que permeten a les persones amb diversitat funcional realitzar tot tipus d'activitats i tasques amb autonomia i llibertat, així com possibilitar l'accés a qualsevol persona a l'ús d'assistències tècniques, independentment de la seua classe social.

A més, el teu treball serà el suport per a la promoció de la recerca de nous materials, processos de disseny, metodologies, tecnologies emergents,…, en l'àmbit de les assistències tècniques per a rehabilitació i teràpia ocupacional.

Si vols consultar les propostes de projectes per al seu desenvolupament en l'entorn universitari, i definits a partir de necessitats reals, accedeix a  www.artefactos.org/colabora

Perfil de participants

La convocatòria està oberta a qualsevol persona interessada en el tema i el projecte. Els grups van a ser multidisciplinaris i aprendrem en comú, entre tots esperem reunir coneixements de disseny, modelatge, materials, electrònica, mecànica, programació, impressió 3D, sociologia, fisiologia, electrofisiología, màrqueting…. necessaris per a desenvolupar els projectes.

Cercarem en conjunt un compromís mínim de treball per a arribar als objectius. Tot el que desenvolupem portarà el nom dels participants. Així mateix, es lliurarà un document acreditatiu de la participació en el projecte a aquelles persones que ho sol·liciten.

Dates

Les sessions de treball periòdiques es desenvoluparan en l'horari, dates i freqüència que coordinem entre tod@s.

La primera sessió de contacte i coordinació de dates serà el dijous 20 de desembre a la 13:00h en la Sala Polivalent del departament d'Expressió Gràfica, Composició i Projectes de la Universitat d'Alacant. Si algú desitja a posar en contacte prèviament amb nosaltres, podeu manar-nos un mail a: artefactos.encuentro@gmail.com

Inscripció

Inscriu-te abans del 20 de desembre a través del següent formulari, i recorda dir-nos en què projecte t'agradaria participar… www.artefactos.org/colabora