Concessió de l'ajudes per a estudiants de l'EPS matriculats en Màster Prevenció Riscos Laborals 2016-17 o 2017-18

Data de la notícia: 15-11-2018

Concessió de l'ajudes per a estudiants de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant per la presentació de comunicacions orals o pòsters en congressos o jornades de caràcter científic, matriculats en el curs acadèmic 2016-17 o 2017-18, en la titulació de Màster O. en Prevenció de Riscos Laborals.

La Comissió Acadèmica del Màster Universitari en Prevenció de Riscos Laborals de l'EPS  reunida amb data 14 de novembre, resol atorgar l'ajudes sol·licitada de 159,15 euros a Cessar Sánchez Fernández per les despeses justificades derivades de la  presentació de la seua comunicació “Mètodes simplificats d'avaluació del risc d'inhalació a agents  químics en pràctiques de laboratori docent de bromatologia descriptiva” en el XXII Congrés Internacional d'Adreça i Enginyeria de Projectes (Madrid 2018). La resolució de l'ajuda es comunicara al sol·licitant mitjançant la gestió de l'oficina de postgrau EPS.