Concessió de de el premi 2018 de la **EPS a Treballs de finalització de Màster en Prevenció de Riscos Laborals.

Data de la notícia: 14-11-2018

Premi 2018 de la **EPS a Treballs de finalització de Màster en Prevenció de Riscos Laborals, a Boris **Erazo Flores i a María del Pilar Lozano **Gaviria.

El jurat del premi 2018 de la **EPS a Treballs de finalització de Màster en Prevenció de Riscos Laborals, sobre la base del que es disposa en la base 7 de la convocatòria i reunit amb data 14 de novembre, acorda atorgar els dos premis dotats amb 500 euros cadascun, segons el que es disposa en la base 6 de la convocatòria, un premi a Boris **Erazo Flores pel seu **TFM Mortalitat en una **cohorte de bombers espanyols. I l'altre premi a María del Pilar Lozano **Gaviria pel seu **TFM Anàlisi de la informació proporcionada pels fabricants d'eines per a avaluar els riscos per exposició a vibracions rage braç. Sobre la base del que es disposa en la base 8 de la convocatòria el jurat fa públic el premi amb data 14 de novembre de 2018.