Beques per a Màster i Doctorat Vodafone Campus **Lab 2018

Data de la notícia: 12-11-2018

IMPORTANT si estàs interessat a presentar la teua candidatura posa't en contacte amb Carolina Pascual ja que serà ella l'encarregada de realitzar l'alta de les candidatures.

El 30 de Novembre finalitzarà el termini per a optar a les següents 2 iniciatives (en el cas que estigueu interessats), emmarcades dins del programa Vodafone Campus Lab https://www.vodafonecampuslab.es/:

1.       Perfils de Màsters i Doctorat

Les beques serien:
-          5 BEQUES PER A PROJECTES DE FINALITZACIÓ DE MASTER SOBRE XARXA / RADIE (TELECOMUNICACIONS)
o    Beca 1: Eina de geolocalización basada en informació de la xarxa mòbil
o    Beca 2: aplicació de la realitat virtual i/o la realitat augmentada a l'àmbit de l'educació
o    Beca 3: Drones connectats a la xarxa mòbil
o    Beca 4: casos d'ús i explotació de la xarxa 5G
o    Beca 5: apagat de les xarxes 3G

-          5 BEQUES PER A PROJECTES DE FINALITZACIÓ DE MASTER SOBRE PROCESSOS DE CLIENTS
o    Beca  6: Estudi sobre el procés de definició de facturació de clients en canals digitals.
o    Beca 7: Anàlisi automàtica d'experiència de client en els canals d'atenció digitals
o    Beca 8: Anàlisi automàtica i implementació d'algorismes que permeten integrar les opinions dels clients en els processos d'atenció al client.
o    Beca 9: Disseny i implementació bàsic d'un sistema que permeta a les persones amb discapacitat visual interactuar amb els nous canals digitals de Vodafone
o    Beca 10: Anàlisi i implementació d'un sistema que estudie el comportament digital dels nostres clients.
-          5 BEQUES PER A ESTUDI SOBRE EL PROCÉS DE DEFINICIÓ DE FACTURACIÓ DE CLIENTS EN CANALS DIGITALS.
o    Beca 11: Search engine optimisation (SEU) – Millora del posicionament en google en cerques per veu
o    Beca 12: Search engine optimisation – Millora del rastreig que el robot de google realitza en la web de Vodafone
o    Beca 13: Millora del disseny de l'experiència WEB/APP
o    Beca 14: Creació d'un nou prototip de App de clients
o    Beca 15: Identificació i implantació d'accions per a la millora de la velocitat de càrrega de la web i App

-          1 BECA PER A PROJECTE DE FINALITZACIÓ DE MASTER SOBRE RECURSOS HUMANS
o    Beca 16: Estudi sobre l'impacte de la diversitat i la inclusió en la productivitat empresarial

-          2 BEQUES PER A PROJECTES DE DOCTORAT SOBRE DATA ANALYTICS / BIG DATA
o    Beca 17: Béns de substitució
o    Beca 18: Fairness in machine earning

-          2 BEQUES PER A PROJECTES DE FINALITZACIÓ DE MASTER SOBRE RESPONSABILITAT SOCIAL CORPORATIVA (FUNDACIÓ VODAFONE)
o    Beca 19: Transformació digital i discapacitat
o    Beca 20: Transformació digital i majors.

2.      Perfil investigador
·       PROJECTE DE XARXA / RADIE (TELECOMUNICACIONS):
Intel·ligència artificial aplicada per a convertir una xarxa radie de telecomunicacions en predictiva
·       PROJECTE DE XARXA / RADIE (TELECOMUNICACIONS)
Millora de la xarxa 5G
·       PROJECTE DE DATA ANALYTICS / BIG DATA
Algorismes que comprenguen el comportament humà en comunitats socials.