AJUDES PER LA PRESENTACIÓ DE COMUNICACIONS ORALS O PÒSTERS EN CONGRESSOS O JORNADES DE CARÀCTER CIENTÍFIC

Data de la notícia: 26-10-2018

CONVOCATÒRIA D'AJUDES PER A ESTUDIANTS DE L'ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT PER LA PRESENTACIÓ DE COMUNICACIONS ORALS O PÒSTERS EN CONGRESSOS O JORNADES DE CARÀCTER CIENTÍFIC

Requisits. Per a poder demanar l'ajuda, l'alumnat haurà de:
-Haver formalitzat matrícula en l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant en el curs acadèmic 2016-17 o 2017 -18, en la titulació de **Master O. en Prevenció de Riscos Laborals.
-Haver   presentat   una   comunicació   o   o   pòster,   que   incloga   aspectes  relacionats  amb    la titulació  que  cursa,  en    un congrés  o  jornada  de  caràcter  científic  celebrat  entre  el  16  setembre  de  2017 i el 15 de setembre de 2018.
Termini de presentació de sol·licituds: Del 24 d'octubre al 5 de novembre de 2018.
**INFORMACION COMPLETA EN: https://www.boua.ua.es/pdf.asp?pdf==4917.pdf