Taller d'introducció a Spring Boot

Data de la notícia: 16-10-2018

Logo Grande

Nova edició del curse 'Taller d'Introducció a Spring Boot' del dept. Ciència de la Computació i IA

En el curs es pretén adquirir coneixements sobre l'ecosistema de Spring Framework i els seus principals projectes: Spring DataSpring Data RestSpring RestSpring HateoasSpring Security i Spring Batch; aplicats tots aquests sobre Spring Boot.

Els coneixements adquirits ens permetran desenvolupar una aplicació qualsevol duent a terme bones pràctiques en el seu desenvolupament com l'aplicació d'arquitectura hexagonal i un correcte enfocament en els tests.

El curs serà impartit per Cristóbal Infants. Tindrà una durada de 20 hores (2 ECTS) i s'impartirà els divendres 23 i 30 de novembre i 14 i 21 de desembre de 2018, de 16:00 a 21:00 h. Està límitado a 23 places que s'assignaran per ordre de preinscripció. El preu de la matrícula és de 150 €.

La inscripció s'obrirà el pròxim 29 d'octubre. Podràs realitzar la inscripció des del catàleg de cursos d'especialització de la UA. També estarà disponible l'enllaç en la pàgina amb la informació completa del curs.