Ajudes BBVA a equips de recerca

Data de la notícia: 16-10-2018

Ajudes de la fundació BBVA de fins a 125.000 € per a projectes de recerca en diferents àrees com a Biomedicina o Big Data

1/ Presentació

Les ajudes a projectes de recerca objecte d'aquesta convocatòria responen al compromís de la Fundació BBVA amb l'impuls de la recerca científica i la seua projecció a la societat, com a forma d'ampliar les oportunitats individuals i col·lectives i abordar de manera eficaç els principals reptes del segle XXI.

2/ Àrees

Les àrees d'objecte d'aquesta convocatòria són les següents:

- Biomedicina:

Metabolisme i malaltia

Imatge molecular

- Ecologia i Biologia de la Conservació

- Economia i Societat Digital

- Humanitats Digitals

- Big Data

3/ Dotació i terminis d'execució

Biomedicina: Es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 125.000 eurus. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 3 anys.

Ecologia i Biologia de la Conservació: Es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 100.000 €. El termini màxim d'execució amb caràcter general serà de 2 anys, extensible un any més prèvia justificació de la seua necessitat.

Economia i Societat Digital: Es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 75.000 €. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

Humanitats Digitals: Es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 75.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

Big Data: Es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 100.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

4/ Manera i termini de presentació de sol·licituds

Les sol·licituds hauran de ser presentades per l'investigador principal, prèvia conformitat de l'entitat universitària o de l'organisme de recerca a l qui esté vinculat, a través de l'eina digital de remissió de sol·licituds disponible en el lloc web de la Fundació BBVA: www.fbbva.es

Termini de presentació de les sol·licituds: des del 10 d'octubre de 2018 al 10 de desembre de 2018, a les 19:00 h, hora peninsular.

Per a més informació: ajudes-investigacion@fbbva.es