Dilluns 8 d'octubre conferencia 'L'Educació Superior i la Ciència a Cuba'. Dr. Gustavo Cobreiro Suárez Rector de la Universitat de l'Havana.

Data de la notícia: 03-10-2018

Dilluns que ve 8 d'octubre a les 10:00 hores en el Saló de Graus de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, tindrà lloc la xarrada 'L'Educació Superior i la Ciència a Cuba', impartida per D. Gustavo Cobreiro Suárez, Rector de la Universitat de l'Havana.

La Conferència aborda el sorgiment va desenvolupar i actualitat de l'Educació Superior i la Ciència cubana. S'actualitza sobre l'Educació Superior al dia d'avui, així com diversos importants resultats que s'han obtingut i s'obtenen tant en la Universitat de l'Havana com en altres institucions científiques.