Problemes per a loguearte en Windows en els nostres ordinadors?

Data de la notícia: 20-09-2018

És possible que li estigues donant a Cancel·lar sense adonar-te.

Arran de les nombroses incidències rebudes relatives a problemes per a accedir a Windows,  hem vist que el principal problema és a causa que l'usuari cancel·la el login de la sessió mentre s'està carregant el sistema.

És a dir, després del login, i abans de la càrrega del sistema operatiu hi ha una pantalla que té un botó de "cancel·lar". Si es prem alguna tecla o es punxa directament es cancel·larà l'inici de la sessió i no entrarà a Windows.

Així que, si en Linux et funciona bé i en Windows no, és molt possible que t'estiga ocorrent açò. No premes cap tecla ni marmitones a Cancel·lar mentre aparega la següent pantalla.

Estem tractant de deshabilitar o ocultar aquest botó, però no és alguna cosa trivial ja que afecta a l'inici de la sessió.