MOLT IMPORTANT -> CONSULTA EL TEU EMAIL D'ESTUDIANT

Data de la notícia: 10-09-2018

És molt important que consultes regularment el teu e-mail com a estudiant que t'ha assignat la Universitat perquè ací t'arribaran les comunicacions que et fem respecte al teu horari, estudis, etc.

En aquests moments és possible que tingues SOLAPES en el teu horari. T'estaran arribant correus a la teua bústia perquè pugues resoldre'ls sense desplaçar-te a la secretaria.

Per a accedir a la teua bústia és tan fàcil com entrar a l'opció WEBMAIL de la web de la UA i introduir les teues dades del UACloud.

Si ho prefereixes, també pots redireccionarlo a un altre e-mail tipus gmail o hotmail per a així no haver d'anar a diversos llocs a consultar els teus diferents correus.