Inscriu-te en els cursos zero de l'EPS

Data de la notícia: 02-08-2018

Logo Grande

Si enguany vas a començar estudis d'Enginyeria o Arquitectura, tens disponibles aquests cursos gratuïts per a millorar la teua preparació.

Els cursos zero són cursos gratuïts semipresencials que et permetran reforçar les matèries bàsiques per a afrontar el començament dels teus estudis d'Enginyeria o Arquitectura: Matemàtiques, Físiques, Química i Dibuix Tècnic.

Pots inscriure't en aquests cursos fins al dia 2 de setembre, mitjançant el formulari online que trobaràs en la web del Sobre Virtual.

Els cursos consten de dos mòduls:
  • Sessions presencials: Es realitzaran durant la primera setmana de setembre.
  • Sessions online: Es realitzaran de forma tutoritzada durant tot el mes de setembre, encara que estaran sempre disponibles perquè pugues seguir-les en el moment en què ho necessites.

Més informació i inscripció