Universitat d'Alacant premie AEIPRO 2018 al millor Treball Fi de Master en Prevenció de Riscos Laborals

Data de la notícia: 18-07-2018

Logo Grande

Cessar Sánchez Fernández premie al millor treball fi de master en prevenció de riscos laborals AEIPRO. XXII Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes, Madrid 11 al 13 de juliol de 2018.

CESSAR SÁNCHEZ FERNÁNDEZ, Master en Prevenció de Riscos Laborals, rep el premi al millor treball fi de master en prevenció de riscos laborals en el V concurse premis AEIPRO als millors treballs fi de master (convocatòria 2017-18), modalitat Seguretat, Riscos Laborals i Ergonomia, per la seua comunicació “MÈTODES SIMPLIFICATS D'AVALUACIÓ DEL RISC D'INHALACIÓ A AGENTS QUÍMICS EN PRÀCTIQUES DE LABORATORI DOCENT DE BROMATOLOGIA DESCRIPTIVA” en el XXII Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes, celebrat a Madrid de l'11 al 13 de juliol de 2018.
Felicitem a l'egressat CESSAR SÁNCHEZ FERNÁNDEZ del Master en Prevenció de Riscos Labors en el curs 2016-17 pel seu premi.