Equip d'estudiants de Multimèdia guanya premi en Concurs internacional de videojocs

Data de la notícia: 17-07-2018

Logo Grande

L'equip Wasted Horchata, format per 5 estudiants del Grau en Enginyeria Multimèdia de la Universitat d'Alacant (Laura, Adrián, Alexei, Luis i Pablo), ha guanyat el premi al millor joc en la categoria de jocs per a mòbils en el concurs internacional de videojocs Brains Eden 2018.

Brains Eden és el concurs internacional de videojocs més gran de Regne Unit i se celebra cada any a la fi de juny o principis de juliol en la Anglia Ruskin University, situada en el centre de Cambridge (Regne Unit). El concurs compta amb el suport i finançament d'empreses capdavanteres en la tecnologia i el desenvolupament de videojocs com PlayStation i Unity entre unes altres.

Durant quatre dies, al voltant de 30-35 equips formats per 5 desenvolupadors de jocs procedents d'universitats de Regne Unit i tota Europa (1 equip de cada universitat) es reuneixen per a participar en una Game Jam (concurs de videojocs) de 48 hores, on cal crear videojocs originals basats en un tema sorpresa. Enguany el tema triat ha sigut “Unreliable”, que traduït és “informal” o “poc fiable”.

En l'edició d'enguany 2018 (13-16 de juliol) el concurs compleix el seu 10è aniversari.
Des de la primera promoció del Grau en Enginyeria Multimèdia de la UA en el curs 2013/14, cada any ha participat en la Brains Eden un dels equips de l'itinerari de Creació i Entreteniment digital de 4t curs de la titulació, obtenint molt bons resultats, entre els quals destaquen sobretot els assolits en l'edició de 2016 pel grup LTS Games (1er premi en la categoria Unity, amb el joc “The Quantum Message”, basat en el tema “Parity” – “Paritat”) i el de l'edició d'enguany 2018 pel grup Wasted Horchata (1er premi en la categoria de jocs per a mòbils, amb el joc “Patho'logic”).

Patho'logic és un joc per a dispositius mòbils basat a dibuixar patrons de pantalla que porta al jugador a equivocar-se, i, en definitiva, a ser poc fiable. El joc està complementat a més amb una història visual a través de converses entre una psiquiatra i el seu pacient.