Data de la notícia: 15-06-2018

Logo Grande

Aquesta jornada és una gran oportunitat de conèixer les línies de finançament que ofereix el Centre pel Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI), el principal organisme espanyol de finançament empresarial per a projectes de R+D+i.

El pròxim dia 4 de Julio, el Parc Científic d'Alacant acull la jornada del CDTI: “Finança amb èxit el teu projecte innovador. Ajudes de CDTI a la R+D+i empresarial". Mª José Tomás Sánchez, Tècnica del CDTI, presentarà els principals instruments de finançament i les novetats relatives a convocatòries per a 2017,. A més, l'experta del CDTI compartirà les claus per a la presentació d'un "projecte 10". Finalment, aquelles organitzacions que ho sol·liciten, podran mantenir entrevistes individuals amb la representant del CDTI per a la revisió de propostes concretes.

La jornada està dirigida especialment a empreses, professionals de la transferència de coneixement, investigadors i emprenedors en general.

L'entrada és gratuïta prèvia inscripció, on heu de sol·licitar, en cas d'estar interessats, l'assessorament personalitzat.

Lloc: Saló de Graus de la Facultat de Dret. Universitat d'Alacant.
Data i hora: 4 de Julio 2018, a partir de les 11 h.