La Universitat d'Alacant oferirà preinscripció en grau i màster en un únic paquet

Data de la notícia: 06-06-2018

“La Universitat d'Alacant pretén donar visibilitat i ordenar la docència entre les titulacions de Grau i Màster que ofereixen professions regulades o assimilables, permetent als alumnes que trien aquesta opció finalitzar els seus estudis amb tots dos títols (Grau i Màster) i sense la necessitat d'haver obtingut el títol de Grau per a accedir al corresponent de Màster”.

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant oferirà en la preinscripció una nova fórmula que inclou la possibilitat d'incloure en la mateixa el grau triat i també el màster profesionalizante que forma part del mateix itinerari formatiu. Açò suposa que els alumnes que opten per aquesta possibilitat tindran assegurada la seua plaça en el màster quan finalitzen el grau, sense necessitat de sol·licitar-la.

La possibilitat de triar el paquet de grau i màster s'oferirà en el Programa de Grau en Fonaments de l'Arquitectura i Màster Universitari en Arquitectura, del Grau d'Arquitectura, en el Programa de Grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació i Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació, del Grau d'Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació, en el Programa de Grau en Enginyeria Civil i Màster Universitari en Enginyeria de Camins, Canales i Ports, del Grau d'Enginyeria Civil, en el Programa de Grau i Màster Universitari en Enginyeria Informàtica i en el Programa de Grau i Màster Universitari en Enginyeria Química.

El vicerector d'Estudis, Enrique Herrero, ha explicat que realitzar la preinscripció de grau i màster “no suposa cap obligació per a l'estudiant, si ara selecciona l'opció, quan acaba el grau pot decidir no fer el màster sense problemes. L'avantatge és que, si ho fa, té assegurada la plaça en el màster quan complisca els requisits per a cursar-ho”.