Manuel Palomar, rector de la Universitat d'Alacant, lliura els certificats EURO-INF a cinc titulacions de l'EPS

Data de la notícia: 22-05-2018

Logo Grande

Els segells internacionals EURO-ACE i EURO-INF són una acreditació afegida per als graduats, i valoren diferents estàndards de qualitat, rellevància, transparència, reconeixement i mobilitat previstos en l'Espai Europeu d'Educació Superior. Obtenir aquestes acreditacions suposa un marc de confiança per a les empreses que contracten els titulats.

En una jornada de celebració per a l'EPS, D. Manuel Palomar Rector de la Universitat d'Alacant, va fer lliurament dels segells internacionals EURO-ACE I EURO-INF, a D. Andrés Montoyo Guijarro Director de l'EPS i a tot el seu Equip Directiu, que amb el seu extraordinari treball ha aconseguit aquests cinc segells internaciones.

Aquests segells van ser obtinguts per l'EPS dins de la "II Jornada sobre el segell EURO-INF i el seu desenvolupament a Espanya", organitzada per ANECA, el 18 de gener en la Universitat Politècnica de Madrid, on es va fer lliurament dels certificats a les titulacions de l'EPS que han rebut el segell EURO-INF: Grau en Enginyeria Informàtica i Grau en Enginyeria Multimèdia.

A més, l'EPS també va obtenir el segell d'Enginyeria EURO-ACE per a les titulacions de grau en Enginyeria Civil, Enginyeria Química i Enginyeria de So i Imatge en Telecomunicacions, que van ser lliurats el passat mes d'octubre.

Tots dos segells són concedits a una universitat respecte a un títol de grau o màster avaluat segons una sèrie d'estàndards definits i, a més, es va valorar que les competències adquirides pels nostres titulats i titulades s'ajustaran a les necessitats reals de les empreses del sector, i facilitaran la mobilitat dels nostres egressats i egressades i el reconeixement dels seus títols en l'estranger.

"Per a la Universitat d'Alacant obtenir aquesta acreditació marca un clima de confiança per a les empreses nacionals i internacionals que contracten als nostres egressats i garanteix que les competències definides en cada titulació són adquirides pels nostres estudiants», assenyala el director de l'EPS, Andrés Montoyo.

No és la primera vegada que l'Escola Politècnica Superior de la UA destaca per la qualitat de la seua docència i oferta ja que es tracta del primer centre espanyol que imparteix el grau d'Enginyeria Robòtica. A més, segons assenyala el seu director, «la taxa de empleabilitat dels nostres egressats ronda quasi el 100% en les titulacions reconegudes amb el segell Acredita Plus".

Des de l'Equip Directiu de l'EPS, es vol felicitar a tot el Professorat, Personal d'Administració i Servei, així com als seus Estudiants, gràcies a tots vosaltres, que amb el vostre treball heu aconseguit que l'EPS obtinga aquests cinc segells internacionals.