CaixaBank i Microsoft impulsen els Premis WONNOW per a premiar l'excel·lència femenina en carreres universitàries tècniques

Data de la notícia: 21-05-2018

Aquests guardons es dirigeixen a alumnes matriculades en l'últim curs de carreres STEM -Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques- de totes les universitats espanyoles, nou d'elles de la Comunitat Valenciana.

El termini per a presentar candidatures està obert fins al 30 de juny i es pot fer a través de la web www.wonnowawards.com

Es lliuraran 11 premis: un en metàl·lic a l'alumna amb millor expedient acadèmic, que rebrà una dotació econòmica de 10.000 euros, i d'altra banda es guardonarà a 10 estudiants, que tindran accés a una beca remunerada per a treballar en CaixaBank i a més podran participar en un programa de mentoring de Microsoft.