#UAGames Production Pitch amb Jon Cortázar

Data de la notícia: 16-05-2018

Logo Grande

Divendres 25 Maig 11:00h. Pitches de producció dels #UAGames (videojocs de Multimèdia), amb Jon Cortázar com a productor. 12:30h. Xarrada de Jon Cortázar sobre la indústria del videojoc, producció i habilitats més importants.

Us convidem a l'esdeveniment oficial de presentació dels videojocs #UAGames
  • Divendres, 25 de maig. Saló d'Actes EPS I
    • 11:00h - 12:30h: Pitches de producció dels 7 grups de videojocs d'Enginyeria Multimèdia.
    • 12:30h - 13:30h: Xarrada de Jon Cortázar sobre la indústria del videojoc, producció i habilitats més importants.
Jon Cortázar, coordinador de PlayStation Talents i fundador i CEO de Relevo Vídeogames, avaluarà els videojocs dels estudiants d'Enginyeria Multimèdia com a productes de mercat. Després de la seua avaluació, ens transmetrà la seua experiència en el sector en una interessant xarrada que no podeu perdre-us.

Esperem comptar amb la vostra assistència, i en cas que no us siga possible, l'acte es retransmetrà en directe per videostreaming a través del següent enllaç.

Salutacions.