DATES PER A GENERAR PREPROPOSTES DE TFG-GAT I TFM-MGE

Data de la notícia: 13-05-2018

Pròximes dates per a la sol·licitud de prepropostes de TFG i TFM en el Grau en Arquitectura Tècnica i en el Màster en Gestió de l'Edificació.

Benvolgudes i benvolguts estudiants,

Informar-los que ja s'han activat les noves dates per a generar prepropostes de Treball Fi de Grau en Arquitectura Tècnica i Treballe Fi de Màster en Gestió de l'Edificació per al pròxim curs 2018-19. Aquestes dates estan pensades per a aquells estudiants que tenen intenció de matricular-se del TFG/TFM durant el pròxim curs, i vulguen proposar un tema concret del seu interès. Existeixen dos terminis per a açò, el primer entre maig-juny de 2018 i el segon entre octubre-novembre de 2018.

Aquestes prepropostes poden estar motivades pel propi estudiant, prèvia revisió del/de la tutor/a, o per qualsevol membre del professorat de la titulació. Únicament poden introduir les prepropostes en el UAproject el professorat, per la qual cosa cada estudiant haurà de posar-se en contacte amb el/la professor/a que s'estime més convenient al tema proposat.

Si un estudiant no vol proposar un tema concret, sempre es pot adscriure a una proposta ja generada i aprovada per la Comissió de TFG/TFM, però açò es realitzarà durant el curs 2018-19 activant dos períodes per a sol·licitar proposta de TFG/TFM (dates pendents de publicar). L'alumnat pot consultar les propostes que van quedar disponibles en el curs 2017-18 en els següents links (TFG, TFM).

Tot el procediment relatiu al TFG/TFM es detalla en la pàgina web de la titulació i del màster, tenint a la vostra disposició un manual sobre el funcionament del UAproject i un arxiu de preguntes freqüents.