Difusió dels TFG del grau en Arquitectura Tècnica

Data de la notícia: 13-05-2018

Logo Grande

El COAATIEA estrena una nova secció en la web sobre articles tècnics d'interès, elaborats per egressats del grau en Arquitectura Tècnica.

El Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació d'Alacant, ha creat una nova secció en el seu portal on s'arrepleguen articles d'interès sobre treballs realitzats per egressats/as i titulats/as de l'Arquitectura Tècnica.
Aquesta activitat de divulgació s'està realitzant de forma col·laborativa entre el Col·legi d'Aparelladors i la Sotsdirecció del grau en Arquitectura Tècnica.

Aquests primers articles han sigut elaborats per egressats del grau en Arquitectura Tècnica, derivats dels seus treballs fi de grau, premiats en el "IV Acte d'Exposició dels millors Treballs de finalització de grau del GAT i del MGE (curs 2016-2017)".

Des de la Sotsdirecció del grau s'estan seleccionant i revisant els documents elaborats pels autors, semblant a una revisió per parells, per a la seua posterior publicació en el portal del COAATIEA.
Esperem que aquesta iniciativa siga d'interès.