Sessions per a tutories **grupales 'Matemàtica aplicada I'

Data de la notícia: 10-05-2018
Visites: 2091

S'informa a tot l'alumnat del grau en Arquitectura Tècnica que s'han organitzat unes sessions de tutories grupals per a resoldre dubtes de l'assignatura Matemàtica aplicada I (16000).

Aquesta activitat és complementària a la utilització de les tutories virtuals i presencials, que poden utilitzar-se durant tot el curs acadèmic. El professorat es posa també a la disposició de l'alumnat per si no li és compatible l'horari, concertant cita de tutories en un altre horari (prèvia petició).

Les dues tutories grupals per a resoldre dubtes comuns es realitzaran en l'Aula d'El Corte Inglés 004, en l'edifici de la Facultat de Ciències IV (Els Arcs), en les dates següents:
1. Dilluns 18 de juny de 12.00 a 14.00 hores.
2. Dijous 28 de juny de 12.00 a 14.00 hores.

En cas de produir-se algun canvi, s'informarà oportunament.