Mapa del lloc, selector de idioma, cercador i redes socialss
Facultats i centres
Altres centres
Serveis i unitats administratives
Mapa del lloc
Sede Electrónica, correo y UACloud
Secciones principales
L'Escola Politècnica Superior i el Vicerectorat de Responsabilitat Social, Inclusió i Igualtat, celebraran el Scratch Day organitzant un taller de programació per a xiquets el dissabte 12 de maig en la Universitat d'Alacant.
Scratch Day (https://day.scratch.mit.edu/) és una xarxa a nivell mundial d'esdeveniments on la gent celebra l'ús de Scratch, la plataforma gratuïta per a ensenyar a programar als més joves desenvolupada pel MIT.
La Universitat d'Alacant, a través de l'Escola Politècnica Superior i el Vicerectorat de Responsabilitat Social, Inclusió i Igualtat, vol sumar-se a la celebració del Scratch Day organitzant un taller en família de programació per a xiquets el dissabte 12 de maig.
Aquest taller, que compta amb la participació de professors d'educació primària i de la Universitat d'Alacant, està dirigit xiquets d'entre 6 i 12 anys que vulguen tenir un primer contacte amb el món de la programació o vulguen perfeccionar les seues habilitats.
El taller tindrà lloc a les 11:00 en l'aula A1/1-42S de l'Aulari I de la Universitat d'Alacant (https://www.sigua.ua.es/index.html?id==0025p1054) i tindrà una hora i mitja de durada.
Aquesta activitat és gratuïta. Els xiquets deuran venir acompanyats d'algun adult i portar el seu propi ordinador a l'aula. Hi haurà alguns portàtils disponibles per a aquells a els qui els resulte impossible portar el seu propi.
Podeu inscriure-vos al taller emplenant el següent formulari:
https://cvnet.cpd.ua.es/uacuestionarios/preguntas.aspx?idcuestionario==20280&idioma==és
Les places estan limitades a l'aforament de l'aula.
¡Vos esperem!
Aquesta és l'opinió dels usuaris, no de l'EPS.
No està permès abocar comentaris contraris a les lleis espanyoles o injuriantes.
Reservat el dret a eliminar els comentaris que considerem fóra de tema.
Els comentaris s'ordenaren dels més recents als més antics.