100 estudiants 10 empreses

Data de la notícia: 03-05-2018

Des d' AlumniUA, l'Observatori d'Inserció Laboral  i la Regidoria d'Indústria i Ocupació d'Ibi, amb la col·laboració del Consell d'Estudiants , reprenem aquesta iniciativa en la qual 10 alts directius d'empreses de reconegut prestigi, amb seu a Ibi, es posaran cara a cara amb estudiants i egressats.

Els estudiants i egressats podran conèixer en persona als presidents i directors de les empreses.

Es durà a terme dijous que ve 10 demaig , en horari de 10:00 a 14:30 hores en les diferents seus centrals d'aquestes empreses, de manera completament gratuïta i amb transport inclòs des del Campus i viceversa.

Serà una oportunitat única de crear xarxa, aprendre d'empresaris i sistemes d'empresa reeixits i conèixer de primera mà qui és qui en el teixit empresarial de la província.

Més informació i inscripcions: https://web.ua.es/es/oil/100-estudiantes-10-empresas.html