El COAATIEA abona la inscripció a CONTART2018 als estudiants d'arquitectura tècnica

Data de la notícia: 26-04-2018

El Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers de l'Edificació d'Alacant abona la inscripció a la convenció de l'arquitectura CONTART 2018 a celebrar del 30 de maig a l'1 de juny en Zaragoza

CONTART 2018 serà el punt de trobada de tots els professionals de l'Arquitectura Tècnica, amb l'objectiu d'aprofundir en els aspectes més importants de la professió i compartir les tendències d'especialització que es van a imposar en els pròxims anys.

Es vol apostar fermament pel caràcter tecnològic de la Convenció, i per a açò, s'ha preparat un programa dirigit a mostrar les noves tinences tecnològiques de l'edificació, com el concepte “construcció 4.0” o nous nínxols de treball, com el paper essencial del director d'execució de l'obra en els futurs “edificis de consum d'energia quasi nul”; a més de les novetats més destacables en camps consolidats de la nostra labor professional i uns altres que com l'especialització en “quantity surveyor” s'imposaran en els pròxims anys.

Si eres estudiant d'Arquitectura Tècnica i vols assistir a CONTART2018, comunica la teua intenció al Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers de l'Edificació (correu asistenciacontart@aparejadoresalicante.org). Amb el resguard d'assistència, el Col·legi t'abonarà les taxes de la inscripció, i si el nombre d'assistents ho permet, s'organitzarà el transport de forma gratuïta.