Taller de Desenvolupament Ràpid d'Aplicacions amb **Groovy & **Grails

Data de la notícia: 16-04-2018

Oberta la inscripció en el nou curse 'Taller de Desenvolupament Ràpid d'Aplicacions amb **Groovy & **Grails' del Departament de Ciència de la Computació i I.A.

S'acaba d'obrir la inscripció en el curs "Taller de desenvolupament ràpid d'aplicacions amb Groovy & Grails"

En el curs es pretén que els alumnes adquirisquen coneixements bàsics sobre el llenguatge de programació Groovy i el framework de desenvolupament d'aplicacions web Grails. El curs alternarà part teòrica i pràctica i en finalitzar el mateix, l'alumne acabarà desenvolupant una aplicació completa.

El curs serà impartit per Francisco García Rico, enginyer de Programari Sènior en Wayin (situada a Oxford) on treballa en el desenvolupament de serveis backend amb Java, Groovy, Grails i Vert.x. Tindrà una durada de 20 hores (2 **ECTS) i s'impartirà els dies 18, 19, 25 i 26 de maig de 2018. Està límitado a 23 places que s'assignaran per ordre de preinscripció. El preu de la matrícula és de 150 €.