Conferencia 'Tecnologies per a la societat digital del dema', 19 d'abril, a les 19:30 h en la Seu Universitària Ciutat d'Alacant

Data de la notícia: 16-04-2018

Logo Grande

El professor José Duato de la UPV té una brillant trajectòria i reconeixement, entre uns altres, va obtenir en 2009 del Premi Nacional de Recerca Julio Rei Pastor en Matemàtiques i Tecnologies de la Informació i Comunicacions, així com el Premi Jaime I de Noves Tecnologies en 2006, i des de 2018 és acadèmic numerari de la Real Acadèmia de Ciències Exactes, Físiques i Naturals.

José Duato impartirà, en el marc de l'Aula de Ciència i Tecnologia en la Seu Universitària Ciutat d'Alacant, la conferencia "Tecnologies per a la societat digital del dema".