Taller de muntatge pràctic de plaques de guix laminat Placo

Data de la notícia: 23-02-2018

Logo Grande

El passat 16 de febrer de 2018, es va realitzar un taller pràctic sobre el sistema de placa de guix laminat de la casa comercial Placo.

Comptem amb la participació de D. Ángel Membrillas, responsable de formació, de D. Roberto García, responsable tècnic de la zona de llevant, i de D. Javier Gálvez, delegat comercial de vendes en la zona de llevant.
La primera intervenció la va realitzar Ángel Membrillas, amb una exposició dels elements del sistema i les solucions de muntatge. En una segona part, els muntadors Luis i Carlos, van realitzar una maqueta a escala real amb la participació dels estudiants. Durant tot el procés, els tres representants de Placo van estar responent tots els dubtes dels estudiants assistents.

Des de la Sotsdirecció del grau en Arquitectura Tècnica volem agrair-los la inestimable aportació realitzada per Placo.

Intervenció de D. Ángel Membrillas

Taller pràctic