Egressada del grau en arquitectura tècnica premiada per l'obra social de Caixapetrer

Data de la notícia: 01-01-2018

El passat 22 de novembre de 2017, la nostra companya i egressada del grau en Arquitectura Tècnica, Vanessa Escobar Ortega, va ser premiada pel seu treball fi de grau titulat 'Posada en valor de la capella del Castell d'Elda: aixecament gràfic i hipòtesi de reconstrucció virtual en el segle XV', tutelat pel professor Pablo Jeremías Juan Gutiérrez.

El lliurament de premis es va realitzar en el Saló d'Actes de l'obra social de Caixapetrer, estant presidit pel Vicerector de Cultura, esports i llengües de la Universitat d'Alacant, Carles Cortés, pel director General de Caixapetrer, Miguel Ángel Erades, i els coordinadors acadèmics de les Seus Universitàries d'Elda i Petrer, Rosario Navalón i Pedro Payá respectivament.
Segons va destacar Navalón “L'objectiu del certamen és posar en valor el talent dels joves de la zona”.

Vanessa Escobar en el lliurament de premis.

Fotos dels premiats i convidats destacats / Caixapetrer