Women Techmakers Alacant

Data de la notícia: 10-04-2018

Women Techmakers és una iniciativa liderada per Google per a donar visibilitat a les dones en l'àmbit de la tecnologia. Amb motiu del Dia Internacional de la Dona, es promouen diferents esdeveniments al voltant del món amb l'objectiu de donar a conèixer el treball i el coneixement de les dones en el sector tècnic.
Des de GDG Alacant (Google Developer Group) volem aportar el nostre granit d'arena per a promoure la tecnologia entre les dones i joves de la nostra ciutat. Aquest esdeveniment serà gratuït i obert a tota la comunitat i tindrà com a protagonista a la tecnologia i a les dones. dissabte 14 d'Abril, Club Informació