Audiència Pública del Master en Arquitectura

Data de la notícia: 26-03-2018

Una comissió externa avaluarà la titulació de Màster Universitari en Arquitectura.

Durant els dies 16 i 17 d'abril, la Universitat d'Alacant rep la visita de la Comissió d'Avaluació Externa per a la reacreditació del Màster Universitari en Arquitectura.

La missió d'aquesta comissió és avaluar la implantació i el desenvolupament d'aquesta titulació i verificar el correcte compliment de la corresponent Memòria Verificada per l'ANECA.

El dia 17 d'abril a les 11:00 es realitzarà una audiència pública en el Saló de Graus de la Politècnica I (0016PB034), perquè qualsevol persona interessada a presentar una aportació a aquesta comissió com a contribució al procés d'avaluació puga fer-ho.