XVI EDICIÓ DEL CONCURS D'ESTRUCTURES DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

Data de la notícia: 24-03-2018

Logo Grande

L'estudiant de fonaments d'arquitectura Mario Rodríguez venç la setzena edició del concurs d'estructures.

L'estudiant de fonaments d'arquitectura Mario Rodríguez venç la setzena edició del concurs d'estructures amb un disseny que ha resistit una càrrega puntual de 380 kg (148 vegades el seu pes propi). L'estudiant Jesús Quadrat, també de fonaments d'arquitectura, ha sigut el segon amb una construcció que ha resistit 89 kg de càrrega (59 vegades el pes propi de la mateixa). En tercer lloc ha quedat l'estudiant d'arquitectura tècnica Alexis Borredá, la seua estructura va resistir 77 kg de càrrega (64 vegades el seu pes).