2 de maig 'El núvol escenaris i oportunitats 2018' impartida per Miguel López

Data de la notícia: 20-03-2018

Logo Grande

Director & Mentor Cloud Computing/Azure (Spain/Portugal) SolidQ UCLM

La informàtica en el núvol (Cloud computing) representa un model de TIC ideal tant per a petites empreses i startups que necessiten créixer ràpid i des d'a baix, fins a les més grans empreses internacionals que poden desplegar complexes solucions en temps rècord i amb un cost gestionat i contingut. En aquesta sessió introduirem el paradigma de la informàtica en el núvol, els seus rols i com organitzar-ho millor i proposarem un recorregut pels problemes i reptes que es plantegen en un món globalitzat i com podem abordar-los des d'una perspectiva de l'enginyeria informàtica aplicant arquitectures i implementant procés, emmagatzematge i comunicacions distribuïdes amb una plataforma de referència com Microsoft Azure.