Xarrada 'Cibervoluntariat a la UA' el divendres 23 de febrer a les 11:00

Data de la notícia: 21-02-2018

Logo Grande

Aquest divendres 23 de febrer a les 11:00h, tindrà lloc en el Saló d'Actes de l'EPS I la xarrada 'Cibervoluntariat a la UA' dins de les activitats que organitza l'EPS en el seu Mes Cultural.

Aquest divendres 23 de febrer a les 11:00h, tindrà lloc en el Saló d'Actes de l'EPS I la xarrada "Cibervoluntariat a la UA" dins de les activitats que organitza l'EPS en el seu Mes Cultural.

La xarrada, promoguda pel Vicerectorat de Responsabilitat Social, Inclusió i Igualtat, té com a objectiu informar als alumnes de l'EPS sobre el programa de Cibervoluntariat, inclòs dins del Pla de Voluntariat AMB TU+UA (https://web.ua.es/es/voluntariado-ua/voluntariado-contigo-ua.html), orientat a mobilitzar a la comunitat universitària per a promoure la seua participació en programes de voluntariat social, cultural i esportiu. La participació en el Pla de Voluntariat es recompensa als estudiants amb el reconeixement de crèdits i l'expedició de certificacions que reconeguen oficialment la labor realitzada.

En la xarrada intervindran María José Rodríguez, Vicerectora de Responsabilitat Social, Inclusió i Igualtat, Yolanda Rueda, fundadora i presidenta de Fundació Cibervoluntarios (https://www.cibervoluntarios.org/) i Inmaculada Caruana, professora del CEIP Pedro Manjón d'Elda, que exposaran les seues experiències en l'ús de les tecnologies per al voluntariat i el canvi social.