Curs semipresencial sobre 3DSMax

Data de la notícia: 20-12-2017

El curs es realitzarà en FEMPA i permetrà obtenir la certificació de Autodesk ACU (Autodesk Certified User).

El pròxim mes de gener es va a realitzar en FEMPA un curs semipresencial sobre 3D Studio Max, que permetrà obtenir la certificació de Autodesk ACU (Autodesk Certified User).

El curs tindrà una durada de 90 hores, i es realitzarà entre els dies 12 de gener i 24 de febrer de 2018. La inscripció es troba ja oberta, i es pot realitzar a través del següent formulari:

La inscripció estarà oberta fins al dia 11 de gener, però tindrà un 10% de descompte si es realitza abans del 31 de desembre a través del formulari anterior.