Dues exposicions del MUA seleccionades en els premis Emporia 2017

Data de la notícia: 01-12-2017

Dues exposicions del MUA han sigut seleccionades en els premis Emporia 2017, Premis Nacionals d'Arquitectura Efímera. Els premis EMPORIA reconeixen aspectes constructius i de comunicació com la relació de l'espai amb l'ús, la relació entre la decoració i els valors de la marca, les millors solucions tècniques, la creativitat o el respecte pel medi ambient.

El projecte ARQUITECTURES EFIMERAS DIM2017 realitzat per la professora Adriana Figueiras al costat de  25 estudiants d'Arquitectura ha sigut seleccionat en la categoria de "millor construcció per a un esdeveniment (esportiu, cultural, congresal, etc.)"
Es tracta de la Transformació de 7 espais museístics de la ciutat d'Alacant en ocasió del Dia dels Museus 2017. El seu objectiu va ser destacar les qualitats del patrimoni cultural de la ciutat per a posicionar-se com a vehicle de comunicació entre les institucions i l'espai urbà.

L'Exposició CONNEXIÓ BY FINSA realitzada en el MUA i comisariada per Angel Rocamora i Angel Benigne González també ha sigut seleccionada en els premis Emporia al millor muntatge d'una exposició efímera transportable i itinerant.
L'exposició "Connexió by Finsa" sobre la fusta, la compon 90 mòduls de 50x220cm, que en la seua unió materialitzen una catenària, acte estable i adaptable, i que conté en 10 cm de grossor el discurs museográfico, itinerant, d'aquesta acció cultural. S'embalen en 8 caixes que ocupen amb precisió el volum del camió que els transporta , muntant-se en 10 hores, i es desmunta-embala en 8 hores.