II Jornades Teralco: 'Business Intelligence: ¿per on comencem?'

Data de la notícia: 01-12-2017

Jornades de formació gratuïta per part de Teralco, empresa de serveis referent en el sector tecnològic.

L'empresa Teralco Tecnologies Informàtiques, S.L. impartirà els dies 5 i 7 de febrer de 2018, en el laboratori L029I de la EPS IV, unes jornades de formació gratuïtes per a alumnes de la EPS sobre Business Intelligence i Big Data. L'objectiu d'aquestes jornades de formació és introduir a l'alumne en el món del Business Intelligence i que aquest aprenga de primera mà com començar a construir un projecte de BI des de zero, utilitzant les eines d'intel·ligència de negoci necessàries per a la posada en valor de les dades donen la presa de decisions d'una organització.

El contingut es modelarà en 3 blocs que es donaran en 2 sessions de 6 hores (de 9h a 15h). Al final de cada sessió, es proposaran una sèrie d'exercicis pràctics, de manera que es puguen avaluar els conceptes apresos per l'alumne.

Teralco Tecnologies Informàtiques, S.L. oferirà la possibilitat de realitzar pràctiques extracurriculares, voluntàries i remunerades, a dues dels estudiants que hagen obtingut un millor rendiment en les jornades.

Cada alumne que assistisca a les jornades rebrà un Certificat d'Assistència atorgat pel GIPE de la Fundació General de la Universitat d'Alacant.

Inscripció al curs